Blogger Template by Blogcrowds




hello guys....
posting nie aku nak sambung dr blog
Mat Top + blog Anis chomeyyy


disebabkan dapat permintaan yang tinggi dr peminat-peminat
posting kali nie berunsur lawak
cause kakak tu nak perli kitaorang..tetapi perlian dia memakan diri sendiri


p/s : posting nie bukan tujuan memerli sesiapa...ini merupakan nukilan bengong aku sendiri !!!




al kisah dalam membeli barang pasar...
biler nampak lada merah & lada hijau ???
motiffff

aizad yang ngantuk , berubah menjadi energetic
fahmi yg muram, berubah menjadi ceria
yang penting !!!

Tesco yang sunyi,,,bertukar menjadi gamat...

tu yang akak QC agak 'bengang ngan ktorang'
QC ape???
tgk blakang baju dia..sepadan dgn badan dia :)


nie merupakan dialog perlian antara aq n kakak QC tu

akak QC : adik, korang semua dr mana?
aq: oh...kitaorang dr MMU
akak QC : ye ke!!!ingatkan korang dr England
aq : tak lah..yang sorang tu dr Melbourne(hajar), dua org tu dr Indonesia
akak QC : ohh !!! abis..kat sana, diaorang tak pernah nampak lada???
aq : tak !! kat sana, lada diaorang berbeza.tak de lada mcm tu
akak QC : abis ???
aq : kat sana ader lada kambing je..yang pendek-pendek..
akak QC : haaa???mcm mana tu.....(dia pun belah)

motiff kat cini...dia akhirnye kalah jua...nak berdebat dgn aku
mana boleh.....aku akan membela rakan-rakanku dr segala perlian
cehh.....


that's the way....
utk gambar2 menarik..please visit Mat top's blog + anis's blog

p/s: mintak maaf kepada sesiapa yg terasa pabila membaca nukilan bengong aku nie...

"make something of yourself"

2 Comments:

  1. mat top said...
    kenangan tu bai!!
    Chuck Bartowski said...
    ha ha ha...
    kenangan sampai ari nie pun jumpa dia lg kat tesco tu...

Post a Comment



Newer Post Older Post Home