Blogger Template by Blogcrowds

Berita Sedih

Ramai dak tanye2 aku..
apesal aku letak muka Dr Lim Tuck Meng kat Ym???
Motif ???


Untuk pengetahuan korang.....
lecterur kita yang kat bawah nie nak kuar MMU..
Betul ke ??



Dr Lim : Hensem Tak saya ??


Memang betul dia nak kuar akhir sem nie..
Ke Mana ?
Ke U Cina la...
UTAR aka Universiti Tunku Abdul Rahman

Kata kakak kat admin FET tu,
dia dapat tawaran jadi dean..





Dr Lim : Rataplah wajah ku kali terakhir...


Abislah dak2 UTAR..
mesti ramai kena 'Bar'...


Walauapapun...
Dr Lim memang best...ye ke?
baguslah dia pergi meninggalkan kitaorang...
sian Anisah, dia kan baik dgn Dr Lim...:)

Office dia, Dr Lim Way Soon
akan ganti cause skarang dia memang Asc Dean


Bestnye Dr Lim Way Soon...
Dah Lah Baik..
Akhirnye...Fet terlepas dr cengkaman seorang Asc Dean yang
garang nak mampus n kedekut...


6 Comments:

  1. shici.shorty said...
    lecturer ni x bce blog ni eh?
    brani tol~
    ehehehe ;))
    Chuck Bartowski said...
    dia tak bace kot...lagipun dia bukanye tahu blog saya yg merepek nie...he he he
    ~filzah~ said...
    lim tuck adalah lec yg plg aku suke!!!!!!!!!!!!~~ jgn kutuk die rrrrrrrrr...

    sdey nye die nk pndah....
    Chuck Bartowski said...
    Alaaaaa...siannye Pijah...Ok lah..aku mintak maap selama nie tidak menyukai dia...he he he..pijah n anisah g lah jumpa dia buat kali terakhir kalau korang rindu sama dia...:)
    a N i S a H said...
    apa kes tiba2 nama aku pun terlibat skali nie
    aduss.. x pasal

    dr. lim baik la
    x patut ckp mcm tu..kan pijah ..huhu

    org yg pernah kena marah ngan dia jer
    yg x suka ngan dr lim ...haha
    LARIK!!! ..ahahaha
    Chuck Bartowski said...
    jgn marah nisah... dia kan baik same ko..ingat tak kes yg electronics 2..ko jugak yg dia panggil n dia juga hafal nama ko...bila aku dtg bilik dia utk rayu unbar...masya-ALLAH...singa pun takut nak masuk bilik dia:)

Post a Comment



Newer Post Older Post Home