Blogger Template by Blogcrowds

Jangan nangis Papa... Sendiri buat, sendiri tanggung
Bukan akhbar ini sahaja, TV3 dan RTM juga sama...(2x5)
2 rakan karib yang ...................


Banyak hadiah-hadiah yang telah diberikan BN kepada rakyat jelata selepas kemenangan tipis dalam PRU yang lepas. Antaranya, minyak , beras, tarif elektrik, gas , keadaan ekonomi dan pelbagai berita yang hangat lagi. Aku sebagai wakil penduduk Msia ingin mengucapkan terima kasih kepada Pak Lah n D' geng kerana banyak membantu kitaorang utk tidak mempercayai BN pada masa akan datang.


Sebelum PRU lalu ramai pemimpin BN dengan sombong mencabar rakyat agar membuktikan dengan undi ketika pilihanraya.
"Perubahan perlu dilakukan dalam kotak undi" kata mereka. "pembangkang perlu faham erti demokrasi yang dipilih rakyat akan menang dan pembangkang sengaja membangkitkan sentimen berkumpuluntuk menyuarakan suara minoriti rakyat" tambah pemimpin BN lagi
"pembangkang sering sabotaj kerajaan rakyat kerana tidak mahu kerjasama...pilihanraya sudah berlalu... sekarang masa untuk kerja sama" itu ayat PM masa selepas menang besar PRU 2004.

Namun melihat beberapa perkembangan terkini jelas. BN lah yang tidak boleh menerima hakikat demokrasi. Dengan sedikit kelebihan kuasa di kerajaan persekutuan BN dengan bersungguh - sungguh untuk mensabotaj kerajaan PAKATAN di Selangor, Perak,Kedah, P.Pinang dan Kelantan.

Banyak cerita di media2 yang kita dengar hari ini berkenaan masalh di negeri2 yang dikusai parti Pakatan adalah tidak benar sama sekali. Ini semua mainan politik.
Dalam mengatur segala perancangan dengan teliti, Pak lah bersama engineer nya (KJ) serta konco-konconya hanya mampu menjahanamkan bangsa sendiri dan mereka sebenarnya adalah pemusnah bangsa dan negara kita.

"Sebaik-baik Pak lah adalh sama dengan sejahat-jahat Pemerintahan Tun Mahathir"



Tengok saja pada hari ini, berita mengenai "sodomy"....bagus betul perancangan mereka2 itu.

Ntah betul atau tidak....kemukakan 4 saksi yang siful kena liwat..mana tahu dia jolok bontot sendiri menggunakan batang paip ke....

Hebat2....

Mengenai si saiful...bekas presiden SRC uniten yang dah kena terminate dr Uniten...Najib mempertahankan si bahlol ini dgn alasan saiful pergi berjumpa najib untuk meminta bantuan penajaan untuk sambung ijazah dlm E&E di Uniten. Kalau anda semua pikir, tak kan lah Si bahlol saiful ini tak mampu(tak de duit) untuk menampung segala perbelanjaan dia di Uniten, sedangkan dia mampu untuk membeli/menyewa pangsapuri mewah yang berharga 1** ribu lebih ???

"Media hanya di hujung jari BN"

0 Comments:

Post a Comment



Newer Post Older Post Home